Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP555 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP555 LUCAS ELECTRICAL

ACP555 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
800.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

ACP555

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7V16
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:120
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP555 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP555 12V FIAT/ OPEL/ SAAB
numery OEM:
FIAT      51760316
FIAT      71786549
OPEL      12843774
OPEL      13147264
OPEL      13171593
OPEL      6854052
OPEL      6854063
OPEL      6854089
SAAB      93187228

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP555 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.