Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 134-311 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-311 HELLA

8FK 351 134-311 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 134-311

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora PXV16
Ilość żeber 6
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) PQC
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300162196

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-311 HELLA

numery OEM:
OPEL      13 10 505
OPEL      13 14 0505
OPEL      24 41 1249
OPEL      68 54 005
OPEL      68 54 019
OPEL      68 54 036
OPEL      68 54 074
OPEL      93176867
SAAB      13 14 0505
SAAB      13 17 159 3
SAAB      13 19 1997
SAAB      24 41 1249
SAAB      93176867
VAUXHALL      13 10 505
VAUXHALL      13140505
VAUXHALL      13191997
VAUXHALL      24411249
VAUXHALL      68 54 005
VAUXHALL      68 54 019
VAUXHALL      68 54 036
VAUXHALL      68 54 074
VAUXHALL      93176867
VAUXHALL      R1580034
HOLDEN      13 10 505
HOLDEN      13 14 0505
HOLDEN      24 41 1249
HOLDEN      68 54 005
HOLDEN      68 54 019
HOLDEN      68 54 036
HOLDEN      68 54 074
HOLDEN      93176867

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 134-311 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.