Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Dodge CHARGER Hardtop 6.5 (1972-1973) 171km » ACP561 lucas electrical
wybrany samochód: 
Dodge Charger Hardtop 6.5 (1972-1973) 171km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP561 LUCAS ELECTRICAL

ACP561 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
956.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP561

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VISTEON VS16
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP561 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1435790
FORD      1543948
FORD      1566158
FORD      6G91-19D629-DB
FORD      6G91-19D629-DC
FORD      6G91-19D629-DD
FORD      6G91-19D629-DE
FORD      6G9119D629DB
FORD      6G9119D629DC
FORD      6G9119D629DD
VOLVO      31250547
VOLVO      31267513
VOLVO      31291132
VOLVO      36000733
VOLVO      36002611
VOLVO      36002899
zamienniki:
8FK 351 334-071
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP561 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.