Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai ix35 (LM, EL, ELH) 2.0 GDi (2013.08-???) 166km » ACP940 lucas electrical
wybrany samochód: 
Hyundai Ix35 (lm, El, Elh) 2.0 Gdi (2013.08-???) 166km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP940 LUCAS ELECTRICAL

ACP940 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,201.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP940

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7H15
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:4
Ilość żeber:6
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 100

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP940 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
JEEP      55037205
JEEP      55037205AG
JEEP      55037205AH
JEEP      55037205AI
JEEP      55037205AJ
JEEP      55037205AK
JEEP      55056108AA
JEEP      55056108AB
JEEP      55056108AC
JEEP      55056108AD
JEEP      55056108AE
JEEP      55056108AG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP940 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.