Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 100 FWD (FV0A, FV0B, FV0G, FV0K, FV0H) (2010.02-???) 101km » LRA02295 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 100 Fwd (fv0a, Fv0b, Fv0g, Fv0k, Fv0h) (2010.02-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA02295 LUCAS ELECTRICAL

LRA02295 Alternator LUCAS ELECTRICAL
lucas LRA02295
486.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA02295

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:120
Ilość żeber:5
śr. koła pasowego [mm]:54
Zacisk:M8
Długość 2 [mm]:54
Długość 1 [mm]:54
otwór - śr. 1 [mm]:10
Długość 3 [mm]:56
Grubość 1 [mm]:33

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA02295 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR LUCAS LRA02295 12V 120A OPEL
numery OEM:
OPEL      13125229
OPEL      13147093
OPEL      90561972
OPEL      9117936
OPEL      9173572
OPEL      9195336
OPEL      93177834
zamienniki:
0 124 515 004
brak
BOSCH
8EL 738 160-001
brak
HELLA
8EL 738 206-001
brak
HELLA
DRB2800
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
437611
brak
VALEO
0 124 425 006
brak
BOSCH
0 124 515 031
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA02295 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA02295 LUCAS ELECTRICAL:

2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów