Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-751 hella

Alternator 8EL 011 710-751 HELLA

8EL 011 710-751 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-751
Alternator 8EL 011 710-751
8EL 011 710-751
722.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1765IR

numer części:

8EL 011 710-751

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 5
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333930

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-751 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, MERIVA A 1.2-2.2 02.98-

Alternator 8EL 011 710-751 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Alternator 8EL 011 710-751 producenta HELLA

OPEL

13147093, 13156050, 6204080, 6204178, 6204191, 90561972, 9117936, 93177834, 93180414

numery OEM:
OPEL      13147093
OPEL      13156050
OPEL      62 04 080
OPEL      62 04 178
OPEL      62 04 191
OPEL      90561972
OPEL      91 17 936
OPEL      93177834
OPEL      93180414
VAUXHALL      13147093
VAUXHALL      13156050
VAUXHALL      62 04 080
VAUXHALL      62 04 178
VAUXHALL      62 04 191
VAUXHALL      90561972
VAUXHALL      91 17 936
VAUXHALL      93177834
VAUXHALL      93180414

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-751 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów