Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 3.0 dCi 140 (ED0S, UD0S, HD0S) (2003.10-???) 136km » LRA03376 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 3.0 Dci 140 (ed0s, Ud0s, Hd0s) (2003.10-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator LRA03376 LUCAS ELECTRICAL

LRA03376 Alternator LUCAS ELECTRICAL
936.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

LRA03376

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Wykonanie sieci pokładowej:dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]:14
Prąd ładowania alternatora [A]:180
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
śr. koła pasowego [mm]:54
Ilość żeber:5
Zacisk:M8 B+
ID wykonania wtyczki:COM-D (Plug 206)
Długość 2 [mm]:101
otwór - śr. 1 [mm]:32
otwór o śr. 2 [mm]:18

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator LRA03376 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      6G9N-10300-JB
FORD      6G9N-10300-JD
VOLVO      30659341
VOLVO      30667119
VOLVO      36000038
VOLVO      36001454
zamienniki:
DRA0283
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
0 121 715 008
brak
BOSCH
DRA0569
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
0 121 715 179
brak
BOSCH
0 121 715 108
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator LRA03376 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator LRA03376 LUCAS ELECTRICAL:

Łukasz, Osiny
2020-08-18
 5/5
Alternator ok. Nie ma z nim żadnych problemów.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów