
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Technika połączeń | PIN |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 63 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 46 |
| Długość 2 [mm] | 29 |
| Długość całkowita [mm] | 97 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 7 |
| nr EAN | 8001063061931 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900006304 MAGNETI MARELLI
| FIAT | 60617002 | |
| FIAT | 61617002 | |
| FORD | 1690048 | |
| FORD | 95DD 6M090 AA | |
| OPEL | 1214427 | |
| OPEL | 91153919 | |
| ROVER | NCC 1000 80 | |
| ROVER | NCC 100080L | |
| VAUXHALL | 91153919 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900006304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.