Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 GTI 16V 4x4 (E38A, E39A, E33A) (1989.07-1992.12) 144km » 302015100312 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 2.0 Gti 16v 4x4 (e38a, E39a, E33a) (1989.07-1992.12) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100312 MAGNETI MARELLI

302015100312 Zestaw przegubu, wał napędowy MAGNETI MARELLI
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

TOJ0312

numer części:

302015100312

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8001063973609

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100312 MAGNETI MARELLI

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (36z/27z/59,5mm) pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, ATECA, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON ST/KOMBI 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      5N0498099X
VAG      3C0407311A
VAG      3C0498099
VAG      3CD498099
VAG      5N0407311B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 302015100312 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.