Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313143 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313143 MAGNETI MARELLI

313011313143 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
magneti marelli 313011313143
Moduł pompy paliwa 313011313143
313011313143
296.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

519700000021, GA2065, MAM00143M

numer części:

313011313143

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 180
Ciśnienie robocze [bar] 0,5
nr EAN 8001063958415

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313143 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: VW PASSAT B6 2.0D 03.05-11.10

Moduł pompy paliwa 313011313143 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313143 producenta MAGNETI MARELLI

VOLKSWAGEN

3C0919050C, 3C0919050P

numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0919050C
VOLKSWAGEN      3C0919050P
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313143 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.