Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 352317002670 magneti marelli

Termostat układu chłodzenia 352317002670 MAGNETI MARELLI

352317002670 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0267

numer części:

352317002670

producent:

MAGNETI MARELLI

Temperatura otwarcia [°c] 87
nr EAN 8001063666402

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317002670 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: FIAT CINQUECENTO, SEICENTO / 600, SEICENTO / 600/HATCHBACK 0.9 07.91-01.10

Termostat układu chłodzenia 352317002670 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Termostat układu chłodzenia 352317002670 producenta MAGNETI MARELLI

FIAT

7670764, 7729959

numery OEM:
FIAT      767 0764
FIAT      7670764
FIAT      772 9959
FIAT      7729959
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317002670 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317002670 MAGNETI MARELLI:

Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.