Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco EUROFIRE III 110E25W (2007-???) 252km » 352317100430 magneti marelli
wybrany samochód: 
Iveco Eurofire Iii 110e25w (2007-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 352317100430 MAGNETI MARELLI

352317100430 Termostat układu chłodzenia MAGNETI MARELLI
magneti marelli 352317100430
Termostat układu chłodzenia 352317100430
352317100430
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

TE0043

numer części:

352317100430

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
SpecyfikacjaWith Housing
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c]87
nr EAN8001063960432

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 352317100430 MAGNETI MARELLI

Termostat cieczy chłodzącej (87°C, w obudowie) pasuje do: FIAT CINQUECENTO, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SEICENTO / 600 0.8-1.4 10.84-
numery OEM:
FIAT      754 5958
FIAT      758 9135
FIAT      7789135
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 352317100430 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 352317100430 MAGNETI MARELLI:

Krzysztof, Debrzno
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WOJCIECH, SZCZECIN
2020-07-23
 5/5
Działa ok
Mariusz, Łęgowo
2021-11-14
 5/5
polecam
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Zagórzany
2020-11-12
 5/5
Termostat działa właściwie. Jest OK.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.