Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Jaguar XF II (X260) 2.0 D200 MHEV (2020.11-???) 204km » 802000000092 magneti marelli
wybrany samochód: 
Jaguar Xf Ii (x260) 2.0 D200 Mhev (2020.11-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802000000092 MAGNETI MARELLI

802000000092 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

TB0092

numer części:

802000000092

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8050947017731

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802000000092 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA II, TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF III, PASSAT B3/B4, VENTO 2.0 02.90-08.99
numery OEM:
AUDI      037133064
SEAT      037133064
SKODA      037133064
VOLKSWAGEN      037133064
VAG      037133064
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802000000092 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802000000092 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.