Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t (2007.01-2015.02) 163km » 802009814008 magneti marelli
wybrany samochód: 
Saab 9-3 Kombi (e50) 2.0 T (2007.01-2015.02) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802009814008 MAGNETI MARELLI

802009814008 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802009814008
Korpus przepustnicy 802009814008
802009814008
magneti marelli 802009814008 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802009814008 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802009814008 magneti marelli
732.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

54DTS3I, AH0098140HI, KBLCF01

numer części:

802009814008

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przewodu
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063593319

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802009814008 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: IVECO DAILY IV, FIAT DUCATO 2.3D 05.06-
numery OEM:
FIAT      504099669
FIAT      504345920
FIAT      504351131
FIAT      71724304
FIAT      71724306

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802009814008 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802009814008 MAGNETI MARELLI:

TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super
Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.