Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Volvo FMX III 460 (2020-???) 460km » 802011975301 magneti marelli
wybrany samochód: 
Volvo Fmx Iii 460 (2020-???) 460km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 802011975301 MAGNETI MARELLI

802011975301 Korpus przepustnicy MAGNETI MARELLI
magneti marelli 802011975301
Korpus przepustnicy 802011975301
802011975301
magneti marelli 802011975301 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 802011975301 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802011975301 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802011975301 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802011975301 magneti marelli
Korpus przepustnicy 802011975301 magneti marelli
926.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 47.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

AH0167665A, TB-44GTE3V2

numer części:

802011975301

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
nr EAN8001063951515

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 802011975301 MAGNETI MARELLI

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST, SKODA OCTAVIA III, VW CADDY ALLTRACK, CADDY ALLTRACK/MINIVAN 1.0 11.14-
numery OEM:
VAG      04C133062C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 802011975301 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus przepustnicy 802011975301 MAGNETI MARELLI:

Radosław, TORUŃ
2023-08-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
TOMASZ, CZELADŹ
2025-06-08
 5/5
zamontowane,działa super

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.