Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Saab 99 2.0 GL (1974.09-1984.12) 100km » A61001MT magnum technology
wybrany samochód: 
Saab 99 2.0 Gl (1974.09-1984.12) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator A61001MT MAGNUM TECHNOLOGY

A61001MT Łożyskowanie, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A61001MT
Łożyskowanie, amortyzator A61001MT
A61001MT
13.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A61001MT

Status produktu: na żądanie
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
nr EAN5901655197358

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator A61001MT MAGNUM TECHNOLOGY

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: NISSAN AD, CABSTAR, CARAVAN, CEDRIC, NAVARA, PATROL GR IV, PICK UP, SERENA, TERRANO II, VANETTE, WINGROAD / AD 1.2-4.2D 12.80-
numery OEM:
NISSAN      56119-0F000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator A61001MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator A61001MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).