Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI (2012.07-2015.07) 570km » A6W001MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 Fsi (2012.07-2015.07) 570km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A6W001MT MAGNUM TECHNOLOGY

A6W001MT Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A6W001MT
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A6W001MT
A6W001MT
magnum A6W001MT Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A6W001MT magnum
9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A6W001MT

Status produktu: na żądanie
Strona zabudowyOś przednia
Masa [g]24
nr EAN5901655203066

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A6W001MT MAGNUM TECHNOLOGY

Silentblock amortyzatora przód pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.9D/2.4D/2.5D 07.90-04.03
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A6W001MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A6W001MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).