Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 (2001.10-2005.09) 258km » A70330MT magnum technology
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee Ii (wj, Wg) 4.7 V8 4x4 (2001.10-2005.09) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Podkładka sprężyny zawieszenia góra/przód A70330MT MAGNUM TECHNOLOGY

A70330MT Podkładka sprężyny zawieszenia góra/przód  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A70330MT
Podkładka sprężyny zawieszenia góra/przód  A70330MT
A70330MT
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A70330MT

Lokalizacja w aucieOś przednia, na górze
EAN5901655277708
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka sprężyny zawieszenia góra/przód A70330MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia góra/przód (góra) pasuje do: HYUNDAI I10 I, KIA PICANTO I 04.04-12.13
numery OEM:
HYUNDAI      54620-07000
HYUNDAI      54623-22000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Podkładka sprężyny zawieszenia góra/przód A70330MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Podkładka sprężyny zawieszenia góra/przód A70330MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).