Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A4 Allroad B8 (8KH) 2.0 TFSI quattro (2009.04-2016.05) 211km » A70334 magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A4 Allroad B8 (8kh) 2.0 Tfsi Quattro (2009.04-2016.05) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A70334 MAGNUM TECHNOLOGY

A70334 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A70334
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A70334
A70334
magnum A70334 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A70334 magnum
72.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A70334

Wysokość [mm]61
Średnica wewnętrzna [mm]15,0
MateriałGuma / metal
Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]1,166
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655253238
StanFabrycznie nowy
Wysokość [mm]61
Średnica wewnętrzna [mm]15,0
MateriałGuma / metal
Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]1,166
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655253238
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A70334 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: KIA SORENTO III 2.0D-3.5 01.15-12.20
numery OEM:
KIA      54610-C5000

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A70334 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A70334 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.