Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 2.0 DI 16V (F75) (1999.07-2005.06) 82km » A70335 magnum technology
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 2.0 Di 16v (f75) (1999.07-2005.06) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A70335 MAGNUM TECHNOLOGY

A70335 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A70335
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A70335
A70335
magnum A70335 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A70335 magnum
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A70335

Grubość [mm]41
Wysokość [mm]41
Średnica wewnętrzna [mm]12
Średnica zewnętrzna [mm]97
MateriałGuma / metal
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Ciężar [kg]0,380
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
Dla numeru OE54611-C8100
Ilość montowana w aucie2
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A70335 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: HYUNDAI I10 III, I20 ACTIVE, I20 II, I20 III, KIA PICANTO III 1.0-1.4D 11.14-
numery OEM:
HYUNDAI      54611-C8100
KIA      54611-C8100

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A70335 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A70335 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).