Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Citroën C5 I Furgon/kombi (DE_) 1.8 16V (RE6FZB) (2004.09-2005.08) 116km » A72042MT magnum technology
wybrany samochód: 
Citroën C5 I Furgon/kombi (de_) 1.8 16v (re6fzb) (2004.09-2005.08) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator A72042MT MAGNUM TECHNOLOGY

A72042MT Łożyskowanie, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A72042MT
Łożyskowanie, amortyzator A72042MT
A72042MT
magnum A72042MT Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator A72042MT magnum
Łożyskowanie, amortyzator A72042MT magnum
Łożyskowanie, amortyzator A72042MT magnum
Łożyskowanie, amortyzator A72042MT magnum
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A72042MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Długość opakowania [cm]30,0
Szerokość opakowania [cm]13,0
Wysokość opakowania [cm]12,0
nr EAN5901655195217

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator A72042MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: LEXUS ES, TOYOTA CAMRY 2.0-3.5 08.01-
numery OEM:
DAIHATSU      48750-33080
TOYOTA      48750-33080
TOYOTA      48750-33130
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator A72042MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator A72042MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).