Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Jaguar XF I (X250) 4.2 Kompressor (2008.03-2015.04) 416km » A72052 magnum technology
wybrany samochód: 
Jaguar Xf I (x250) 4.2 Kompressor (2008.03-2015.04) 416km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72052 MAGNUM TECHNOLOGY

A72052 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A72052
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72052
A72052
magnum A72052 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72052 magnum
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72052 magnum
Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72052 magnum
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A72052

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72052 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: TOYOTA AURIS, COROLLA, RAV 4 III 1.2-3.5 01.01-08.19
numery OEM:
TOYOTA      48609-02240
TOYOTA      48609-12500
TOYOTA      48609-12550
TOYOTA      48609-12570
TOYOTA      48609-42030
TOYOTA      48609-42060
TOYOTA      9017810030
LEXUS      48609-12500
LEXUS      48609-12570
LEXUS      4860942030
LEXUS      4860942060
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72052 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora A72052 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).