Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Renault MASTER II Autobus (JD) 2.8 dTI (JD0B, JD0F, JD1B, JD1F) (1998.07-2001.10) 114km » A72056 magnum technology
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Autobus (jd) 2.8 Dti (jd0b, Jd0f, Jd1b, Jd1f) (1998.07-2001.10) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) A72056 MAGNUM TECHNOLOGY

A72056 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A72056
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem)  A72056
A72056
163.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A72056

Lokalizacja w aucieOś przednia
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z łożyskiem kulkowym
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655277845
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) A72056 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: LEXUS ES, TOYOTA CAMRY 2.0-3.5 08.17-
numery OEM:
TOYOTA      48609-06380
TOYOTA      48609-33260
TOYOTA      48609-33280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) A72056 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) A72056 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).