Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat TOLEDO III (5P2) 2.0 TFSI (2005.11-2009.05) 200km » A73015MT magnum technology
wybrany samochód: 
Seat Toledo Iii (5p2) 2.0 Tfsi (2005.11-2009.05) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A73015MT MAGNUM TECHNOLOGY

A73015MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A73015MT
Mocowanie amortyzatora A73015MT
A73015MT
magnum A73015MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A73015MT magnum
Mocowanie amortyzatora A73015MT magnum
Mocowanie amortyzatora A73015MT magnum
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A73015MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
nr EAN5900427304338

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A73015MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L pasuje do: MAZDA 323 F VI, 323 S VI, PREMACY 1.3-2.0D 09.98-03.05
numery OEM:
MAZDA      B25D-28-390
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A73015MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A73015MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).