Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro (2010.08-2015.11) 211km » A74010MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 3.0 Tdi Quattro (2010.08-2015.11) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A74010MT MAGNUM TECHNOLOGY

A74010MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A74010MT
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A74010MT
A74010MT
magnum A74010MT Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora
Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A74010MT magnum
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A74010MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5900427304482

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A74010MT MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: HONDA ACCORD IX, CR-V III, CR-V IV 2.0/2.2D/2.4 09.06-
numery OEM:
HONDA      51726-STK-A01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A74010MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora A74010MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.