Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Ford C-MAX (DM2) 1.6 (2007.04-2010.09) 116km » A74030 magnum technology
wybrany samochód: 
Ford C-max (dm2) 1.6 (2007.04-2010.09) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan) A74030 MAGNUM TECHNOLOGY

A74030 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A74030
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan)  A74030
A74030
magnum A74030 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan)
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan)  A74030 magnum
123.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A74030

Lokalizacja w aucieOś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z łożyskiem kulkowym
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655277937
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan) A74030 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan) pasuje do: HONDA CIVIC VIII 1.3-1.8ALK 09.05-12.13
numery OEM:
HONDA      51726-SNA-013
HONDA      51726-SNA-G01
HONDA      51920 SNA 023
HONDA      51920 SVB A03

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan) A74030 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, sedan) A74030 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).