Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Lancia THEMA SW (834_) 2000 i.e. 16V Turbo (834AC) (1988.12-1990.06) 181km » A75023 magnum technology
wybrany samochód: 
Lancia Thema Sw (834_) 2000 I.e. 16v Turbo (834ac) (1988.12-1990.06) 181km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75023 MAGNUM TECHNOLOGY

A75023 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A75023
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A75023
A75023
magnum A75023 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A75023 magnum
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A75023 magnum
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A75023 magnum
75.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A75023

Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Ilość montowana w aucie2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
EAN5901655253276
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75023 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MITSUBISHI ECLIPSE CROSS, OUTLANDER III 1.5-3.0 08.12-
numery OEM:
MITSUBISHI      4060A417
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75023 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75023 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.