Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A75026MT magnum technology

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75026MT MAGNUM TECHNOLOGY

A75026MT Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A75026MT
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A75026MT
A75026MT
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A75026MT

Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655278002
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75026MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MITSUBISHI L200, L200 / TRITON, PAJERO III, PAJERO IV, PAJERO SPORT II 2.4D-3.8 04.00-

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75026MT ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75026MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

MITSUBISHI

MR992326, MR448170

numery OEM:
MITSUBISHI      MR-992326
MITSUBISHI      MR448170
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75026MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A75026MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).