Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Skoda FABIA I sedan (6Y3) 2.0 (1999.12-2007.12) 116km » A7B038 magnum technology
wybrany samochód: 
Skoda Fabia I Sedan (6y3) 2.0 (1999.12-2007.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7B038 MAGNUM TECHNOLOGY

A7B038 Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7B038
Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  A7B038
A7B038
magnum A7B038 Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P
Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  A7B038 magnum
Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  A7B038 magnum
Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P  A7B038 magnum
75.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7B038

Średnica wewnętrzna [mm]12,0
MateriałGuma / metal
Lokalizacja w aucieTylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
EAN5901655228434
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7B038 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: BMW 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12) 2.0-4.4 01.09-02.17
numery OEM:
BMW      33 50 6 781 682
BMW      33 50 6 781 683

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7B038 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P A7B038 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).