Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Kia SORENTO IV (MQ4, MQ4A) 2.5 MPI AWD (2021-???) 180km » A7B040 magnum technology
wybrany samochód: 
Kia Sorento Iv (mq4, Mq4a) 2.5 Mpi Awd (2021-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7B040 MAGNUM TECHNOLOGY

A7B040 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7B040
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A7B040
A7B040
magnum A7B040 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  A7B040 magnum
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7B040

MateriałGuma / metal
Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655253290
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7B040 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: BMW 7 (E65, E66, E67) 3.0-6.0 07.01-12.09
numery OEM:
BMW      31 33 6 753 966
BMW      31 33 6 769 588
BMW      31 33 6 779 612
zamienniki:
F8-6084
brak
OPTIMAL
87-686-A
brak
BOGE
JSB152
brak
TRW
V20-1148
brak
VAICO
BM-SB-9548
brak
MOOG
BM-SB-9552
brak
MOOG
80005424
brak
CORTECO
BM-SB-10961
brak
MOOG
KB650.29
brak
SNR
814 0120 10
brak
FAG
F8-8507
brak
OPTIMAL
53638
brak
BIRTH

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7B040 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P A7B040 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).