Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S18, 55S18, 55C18, 70S18, 70C18 4x4 (2016.09-???) 180km » A7C028 magnum technology
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s18, 55s18, 55c18, 70s18, 70c18 4x4 (2016.09-???) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7C028 MAGNUM TECHNOLOGY

A7C028 Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7C028
Mocowanie amortyzatora A7C028
A7C028
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7C028

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyz lewej
nr EAN5900427305304

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7C028 MAGNUM TECHNOLOGY

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN C4 AIRCROSS, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI ASX, LANCER VII, LANCER VIII, MIRAGE V, OUTLANDER I, OUTLANDER II 1.3-3.0 09.95-
numery OEM:
CITROËN      5038 F8
MITSUBISHI      MN 101372
MITSUBISHI      MR 272946
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7C028 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7C028 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).