Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mazda 6 Kombi (GH) 2.0 MZR (GHEFW, GH10F) (2007.12-2013.07) 147km » A7F036MT magnum technology
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.0 Mzr (ghefw, Gh10f) (2007.12-2013.07) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7F036MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7F036MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7F036MT
Mocowanie amortyzatora A7F036MT
A7F036MT
magnum A7F036MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7F036MT magnum
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7F036MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
nr EAN5900427305496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7F036MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: CITROEN JUMPER I, JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.9D-Electric 02.94-
numery OEM:
CITROËN      5038 87
CITROËN      5038 A4
CITROËN      5038 F3
FIAT      1.350.789.080

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7F036MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7F036MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).