Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Iveco TRAKKER I AD380T41P (2007-2012) 411km » A7F066MT magnum technology
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad380t41p (2007-2012) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Górne mocowanie amortyzatora A7F066MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7F066MT Górne mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7F066MT
Górne mocowanie amortyzatora A7F066MT
A7F066MT
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7F066MT

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
wymagana liczba2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z łożyskiem kulkowym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Górne mocowanie amortyzatora A7F066MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: FIAT 500X, JEEP COMPASS, RENEGADE 1.0-2.0D 07.14-
numery OEM:
FIAT      52017224
FIAT      52042666
FIAT      52116186
FIAT      52128763
JEEP      52017224
JEEP      52042666
JEEP      52116186
JEEP      52128763

Zastosowanie Górne mocowanie amortyzatora A7F066MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Górne mocowanie amortyzatora A7F066MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).