Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mini MINI (R50, R53) One D (2003.06-2006.09) 75km » A7G028MT magnum technology
wybrany samochód: 
Mini Mini (r50, R53) One D (2003.06-2006.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7G028MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7G028MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7G028MT
Mocowanie amortyzatora A7G028MT
A7G028MT
magnum A7G028MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7G028MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7G028MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7G028MT magnum
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7G028MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
nr EAN5900427305908

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7G028MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L/P pasuje do: FORD B-MAX, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA VII, KA+ III, TOURNEO CONNECT V408 NADWOZIE WIELKO, TOURNEO COURIER B460 1.0-1.6D 05.02-
numery OEM:
FORD      1 535 299
FORD      8V51 18A116 AA
FORD      DR61-28-70X

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7G028MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7G028MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).