Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel VECTRA A (J89) 2.0 i (F19, M19) (1988.09-1992.09) 129km » A7M018MT magnum technology
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2.0 I (f19, M19) (1988.09-1992.09) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7M018MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7M018MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7M018MT
Mocowanie amortyzatora A7M018MT
A7M018MT
magnum A7M018MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7M018MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7M018MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7M018MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7M018MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7M018MT magnum
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7M018MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
nr EAN5900427306172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7M018MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-Electric 01.95-07.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 323 11 85
MERCEDES-BENZ      A 901 323 11 85
VOLKSWAGEN      2D0 407 183 A

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7M018MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7M018MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).