Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7P033 magnum technology

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L A7P033 MAGNUM TECHNOLOGY

A7P033 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7P033
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L  A7P033
A7P033
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7P033

Lokalizacja w aucieOś przednia
Lokalizacja w aucieZ lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez łożyska
Ilość montowana w aucie1
EAN5901655249958
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L A7P033 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L pasuje do: PEUGEOT 508 I, 508/KOMBI 1.6-2.0DH 11.10-12.18

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L A7P033 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Poduszka kolumny Mc Phersona przód L A7P033 producenta MAGNUM TECHNOLOGY

PEUGEOT

5038H9

numery OEM:
CITROËN      5038 H9
PEUGEOT      5038 H9
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L A7P033 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L A7P033 MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).