Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI quattro (2011.11-2018.09) 313km » A7W013MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 3.0 Tdi Quattro (2011.11-2018.09) 313km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7W013MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7W013MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7W013MT
Mocowanie amortyzatora A7W013MT
A7W013MT
magnum A7W013MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7W013MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7W013MT magnum
Mocowanie amortyzatora A7W013MT magnum
14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7W013MT

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]36
Średnica wewnętrzna [mm]26
średnica zewnętrzna [mm]83
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyOś przednia
Wymagana ilość2
nr EAN5900427310056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7W013MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: OPEL ASTRA G CLASSIC SEAT AROSA, IBIZA IV, IBIZA IV SC VW LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC, POLO IV, POLO V 1.0-2.0 10.94-
numery OEM:
SEAT      6N0 412 331
SEAT      6N0 412 331 A
VOLKSWAGEN      6N0 412 331
VOLKSWAGEN      6N0 412 331 A

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7W013MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7W013MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.