Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Daihatsu MOVE (L9_) 1.0 i (1998-2000) 54km » A7Z006 magnum technology
wybrany samochód: 
Daihatsu Move (l9_) 1.0 I (1998-2000) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, z blachą) A7Z006 MAGNUM TECHNOLOGY

A7Z006 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, z blachą)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7Z006
Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, z blachą)  A7Z006
A7Z006
168.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7Z006

Lokalizacja w aucieOś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z łożyskiem kulkowym
Ilość montowana w aucie2
EAN5901655278064
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, z blachą) A7Z006 MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, z blachą) pasuje do: FORD USA MUSTANG 3.7/5.0 09.10-
numery OEM:
FORD USA      BR3Z18183D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, z blachą) A7Z006 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem, z blachą) A7Z006 MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).