Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Opel CORSA B Furgon/hatchback (S93) 1.5 D (F08, W5L) (1994.09-1997.05) 50km » A80517MT magnum technology
wybrany samochód: 
Opel Corsa B Furgon/hatchback (s93) 1.5 D (f08, W5l) (1994.09-1997.05) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A80517MT MAGNUM TECHNOLOGY

A80517MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A80517MT
Dystans gumowy, resorowanie A80517MT
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A80517MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
MateriałPU (poliuretan)
Masa [g]63
nr EAN5901655149241

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A80517MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P pasuje do: HYUNDAI I40 I, I40 I CW, IX35, SANTA FÉ II, SONATA V, TUCSON, KIA CARENS I, CARENS III, CARENS IV, CEED, CERATO III, CERATO IV 1.6-Electric 07.02-
numery OEM:
HYUNDAI      54626-3S000
HYUNDAI      546262G000
KIA      54626-2G000
KIA      54626-3S000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A80517MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.