Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Fiat SEICENTO / 600 (187_) 1.1 (187AXB, 187AXB1A, 187AXC1A02) (1998.01-2010.01) 54km » A8A031 magnum technology
wybrany samochód: 
Fiat Seicento / 600 (187_) 1.1 (187axb, 187axb1a, 187axc1a02) (1998.01-2010.01) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 134mm, komplet 2 szt.) A8A031 MAGNUM TECHNOLOGY

A8A031 Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 134mm, komplet 2 szt.)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8A031
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8A031

Długość [mm]134
Lokalizacja w aucieOś tylna
Średnica zewnętrzna 1 [mm]14
Średnica zewnętrzna 2 [mm]17
Wysokość [mm]134
EAN5901655273458
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 134mm, komplet 2 szt.) A8A031 MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 134mm, komplet 2 szt.) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C6, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-5.2 03.00-05.13
numery OEM:
AUDI      4F0 512 131
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 134mm, komplet 2 szt.) A8A031 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.