Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Toyota COROLLA Kombi (_E12_) 2.0 D-4D (CDE120_, CDE120R) (2002.01-2007.02) 90km » A8C008 magnum technology
wybrany samochód: 
Toyota Corolla Kombi (_e12_) 2.0 D-4d (cde120_, Cde120r) (2002.01-2007.02) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8C008 MAGNUM TECHNOLOGY

A8C008 Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8C008
Dystans gumowy, resorowanie A8C008
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8C008

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
nr EAN5901655149272

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8C008 MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P pasuje do: CITROEN NEMO, NEMO/MINIVAN, FIAT FIORINO, FIORINO/MINIVAN, QUBO, PEUGEOT BIPPER TEPEE 1.3D-1.4D 11.07-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51804746
CITROËN      5166.A8
FIAT      51804746
FIAT      51870775
LANCIA      51804746
PEUGEOT      5166.A8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8C008 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.