Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » A8F054 magnum technology

Dystans gumowy, resorowanie A8F054 MAGNUM TECHNOLOGY

A8F054 Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8F054
Dystans gumowy, resorowanie A8F054
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8F054

Długość [mm] 85
średnica zewnętrzna [mm] 60
Strona zabudowy Oś tylna
Wymagana ilość 2
nr EAN 5900427312173

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8F054 MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 85mm) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, GTV, SPIDER, FIAT BRAVO I, COUPE 1.4-3.2 01.92-10.05

Dystans gumowy, resorowanie A8F054 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie A8F054 producenta MAGNUM TECHNOLOGY

ALFA ROMEO

60811757, 7782710

FIAT

60811757, 7782710

numery OEM:
ALFA ROMEO      60811757
ALFA ROMEO      7782710
FIAT      60811757
FIAT      7782710
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8F054 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.