Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Toyota AVENSIS sedan (_T27_) 2.0 VVT-i (ZRT272_, ZRT272R) (2008.11-2018.10) 152km » A8R007MT magnum technology
wybrany samochód: 
Toyota Avensis Sedan (_t27_) 2.0 Vvt-i (zrt272_, Zrt272r) (2008.11-2018.10) 152km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A8R007MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8R007MT Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8R007MT
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A8R007MT
A8R007MT
magnum A8R007MT Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A8R007MT magnum
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A8R007MT magnum
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A8R007MT magnum
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A8R007MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś tylna
Masa [g]51
nr EAN5900427587922

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A8R007MT MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P, dół) pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO IV/HATCHBACK, MODUS 09.04-
numery OEM:
RENAULT      8200218905
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A8R007MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora A8R007MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).