Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B906) 213 CDI (906.711, 906.713) (2006.06-2016.05) 129km » A8W051 magnum technology
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Autobus (b906) 213 Cdi (906.711, 906.713) (2006.06-2016.05) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P) A8W051 MAGNUM TECHNOLOGY

A8W051 Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P)  MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8W051
Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P)  A8W051
A8W051
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8W051

Dla numeru artykułu35118
Lokalizacja w aucieOś tylna
EAN5901655244588
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P) A8W051 MAGNUM TECHNOLOGY

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P) pasuje do: VW BORA I, GOLF IV, JETTA III, POLO V, POLO VIVO 08.97-05.22
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P) A8W051 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.