Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » A8X010MT magnum technology

Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8X010MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8X010MT
Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT
13.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8X010MT

Grubość [mm] 54,0
Średnica wewnętrzna [mm] 18,0
Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901655206791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK 1.0-1.6 09.82-10.01

Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT producenta MAGNUM TECHNOLOGY

OPEL

344182, 344403, 344405

numery OEM:
OPEL      3 44 182
OPEL      3 44 403
OPEL      3 44 405
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.