Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Mitsubishi ECLIPSE CROSS (GK_, GL_) 1.5 T-Mivec 4WD (2017.10-???) 163km » A8X010MT magnum technology
wybrany samochód: 
Mitsubishi Eclipse Cross (gk_, Gl_) 1.5 T-mivec 4wd (2017.10-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT MAGNUM TECHNOLOGY

A8X010MT Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8X010MT
Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8X010MT

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]54,0
Średnica wewnętrzna [mm]18,0
MateriałPU (poliuretan)
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN5901655206791

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora przód L/P pasuje do: OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK 1.0-1.6 09.82-10.01
numery OEM:
OPEL      3 44 182
OPEL      3 44 403
OPEL      3 44 405
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8X010MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.