Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 1572 000P mahle

Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P MAHLE

ACP 1572 000P Kompresor klimatyzacji MAHLE
mahle ACP 1572 000P
Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P
ACP 1572 000P
mahle ACP 1572 000P Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P mahle
Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P mahle
Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P mahle
Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P mahle
Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P mahle
Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P mahle
Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P mahle
1,468.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP 1572 000P

producent:

MAHLE

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaMAHLE
Ø koła pasowego [mm]110
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]11,88
ID sprężarki7CVC
Liczba rowków4
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Czynnik chłodniczyR 134a
Długość opakowania [cm]29,2
Szerokość opakowania [cm]18,50
Wysokość opakowania [cm]21,20
Ciężar netto [g]5750
ProducentMAHLE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P producenta MAHLE

FIAT

5801859861, 5802212928, 71796979, 71796981, 71796982

numery OEM:
FIAT      5801859861
FIAT      5802212928
FIAT      71796979
FIAT      71796981
FIAT      71796982

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji ACP 1572 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.