Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën AMI 6 (AM, AMB) (1968-1969) 33km » ACP 637 000P mahle
wybrany samochód: 
Citroën Ami 6 (am, Amb) (1968-1969) 33km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 637 000P MAHLE

ACP 637 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 637 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 637 000P
ACP 637 000P
mahle ACP 637 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 637 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 637 000P mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 637 000P mahle

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351008201, 70817203, 8FK 351 008-201

numer części:

ACP 637 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora6VS16e
Ograniczenia producentaHanon
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber6
Wersjaproduced by HANON
Napięcie znamionowe [V]12
Czynnik chłodniczyR 1234yf
nr EAN4057635030687

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 637 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI TUCSON, KIA SPORTAGE IV 2.0D 06.15-09.22
numery OEM:
HYUNDAI      97701D7000
KIA      97701D7000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 637 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.