Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » AD 167 000S mahle

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 167 000S MAHLE

AD 167 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE
99.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

351196771, 70818387, 70818387SA, 8FT 351 196-771

numer części:

AD 167 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
nr EAN 4057635042529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 167 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.2D 09.91-12.09
numery OEM:
OPEL      09117400
OPEL      1618150
OPEL      90559848
OPEL      9117400
VAUXHALL      16 18 150
VAUXHALL      90559848
VAUXHALL      9117400
HOLDEN      16 18 150
HOLDEN      90559848
HOLDEN      91 17 400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 167 000S MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.