Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Citroën C5 II (RC_) 2.0 HDi (RCRHRH) (2004.09-???) 136km » AD 196 000S mahle
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii (rc_) 2.0 Hdi (rcrhrh) (2004.09-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 196 000S MAHLE

AD 196 000S Osuszacz klimatyzacji, BEHR MAHLE
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351197541, 70818415, 8FT 351 197-541

numer części:

AD 196 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentamit Gewindestift
nr EAN4057635042802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 196 000S MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II, C5 III, C5 I/KOMBI, C6, C8, JUMPY II, XSARA 1.4-3.0D 11.95-
numery OEM:
CITROËN      6455AJ
CITROËN      6455AK
FIAT      1488334080
FIAT      6455AJ
FIAT      6455AK
PEUGEOT      6455AJ
PEUGEOT      6455AK
PEUGEOT      6455CE
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR AD 196 000S MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.