Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji Piaggio BOXER Boxer (BTM1T) (1972.01-1978.12) 1km » AD 222 000P mahle
wybrany samochód: 
Piaggio Boxer Boxer (btm1t) (1972.01-1978.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 222 000P MAHLE

AD 222 000P Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle AD 222 000P
79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

351198461, 70818443, 70818443AP, 8FT 351 198-461

numer części:

AD 222 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem osadczym sprężynującym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635043083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 222 000P MAHLE

Osuszacz klimatyzacji pasuje do: MERCEDES VIANO (W639), VITO / MIXTO (W639), VITO (W639); VW PASSAT B6 CBBA-OM651.940 09.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6398350547
MERCEDES-BENZ      A 639 835 05 47
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR *** PREMIUM LINE *** AD 222 000P MAHLE w samochodach:

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.